Vaken, pigg och fräsch

Godmorgon sötnosar! Imorse gick jag upp fem, då var jag d-ö-d. Men sen ställde jag mig i duschen för att vakna till, kunde inte slita mig där ifrån så ja, det blev 50 minuter. Så långt va det verkligen inte..? Jag brukar kunna stå i minst en timme, oftast ca 1,5 timme.
.
Så nu är jag pigg och fräsch! Dock så sitter jag i mjukis byxor och bh.. Så nej inte så fräsch kanske, men någorlunda.. Ni förstår.
.
Idag är det en ny dag, och jag ser fram emot den, till 100. Gaah, är så nöjd just nu.
.
Först ska jag till skolan, men sen direkt efter ska jag bara hem! Så skönt att bara komma hem, slänga sig i soffan, ta tangentbordet till soffan och blogga där ifrån, kolla fb och sen somna typ! Lite krämig pasta på det också.. Dom som inte smakat vet inte hur gott det är!
.
Bloggar sen! Klockan är ju bara 6 så det kommer upp kanske 2 inlägg till iaf.. Får se, nu ska jag vänta på att håret ska torka, men har ingen plattång eller smink här i Norrtälje. Alla mina saker glömde jag i Stockholm hos mamma..
.
Tro inte jag grät när jag insåg vad jag hade glömt.. Mobil laddare, hörlurar, plattång, smink, vissa favorit kläder osvosv.. fml nästan? Haha nej, inte med tanke på hur resten är.
.
PUSS!
jag och bff i helgen! Jag hade lodis dag och Mika körde på drömutséendet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0