Ur mitt perspektiv

Saker som du kanske inte ser.. Ser jag. Eftersom ingenting för dig har förändrats, eller jo.. På ett sett. Du har det bättre, mycket bättre.
.
Varför jag ser det så bra är för att jag alltid har varit nummer 1, alltid, och jag är inte det längre, jag förstår dig, jag hade troligen gjort samma sak..
.
Och jag vet att du själv inte ser det.. För jag har varit där, gjort det du gör, sagt det du säger, sett det som du ser. Men inte fören man förlorar det som gör vad man ser, ser man vad man har gjort.
.
Och på riktigt.. Saknar jag att vara din nummer ett. Men det vet jag väl att jag inte alltid kommer vara? Jag vet att någon dag kommer någon hamna ivägen.. Och då kommer den betyda mer än livet för dig, mer än familjen, även din bästavän.
.
Jag vet hur det är..
.

// Ditt andrahands val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0