Tillbaka!

Hej sötnosar! Har som sagt varit hos doktorn idag och ett tag med vännerna bara i stockholm! Var färdig med mitt besök ca 11 kan jag tänka mig (kom dit 10) då åkte jag direkt och besökte min gamla skola, var suuuper hyper och kunde inte sitta still en enda sekund, jag och bästavän provade lite nya ställningar, haha! Fråga mig inte..
.
Sen blev jag utkastad, suck.. Man var tydligen tvungen att ringa 1 vecka innan man ville komma på besök..? Men Simon var snäll och hängde med mig resten av dagen, vi har sprungit hit och dit, vi har till och med hunnit hälsat på mina små syskon! Vi har tydligen varit kära enligt några små sjuuukt irriterande ungar.
.
Och busat lite..! Inte på det sättet vissa kanske tror..? haha! Vi är aaabsolut bara vänner så ja ni.. Inga konstiga tankar nu va? Men iaf dagen har varit grym! dock så kanske jag har astma tror dom!? Whuuuut liksom!?
.
Orkar inte en till sak! Men jaja.. Snart ska jag börja gå på möten igen på BUP.. Ni kan skjuta mig redan nu om ni vill. Och i Stockholm också? Hallåååå!? Vad vill dom? Aja.. Det här ska inte bli alls för långt! Puss!
.
Världens finaste bästaste vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0