Till matilda

Matilda.. Jag vet hur mycket du har kämpat för det här, för att det ska funka, och jag är så jävla ledsen att det ändå alltid fuckar upp sig tillslut. Jag älskar dig mer än jag kan beskriva.. Mer än någon kan beskriva. Jag hoppas verkligen att det blir som du vill tillslut, men jag vet också att du inte vet vad du vill, just för att det har blivit såhär..
.
Jag vet att alla kanske säger så, och du inte tror på det, men du vet att jag vet hur du känner och tillslut fixar sig det.. Även om det är slut här, så fixar det sig, om det är slut här, så är det av rätt anledning, då är allt fixat. Men jag tror inte att det är det.. Jag tror att det finns så mycket mer. Och jag hoppas på det. Jag hoppas det blir ni. Med tanke på hur jobbigt ni har haft det fram och tillbaka..
.
Jag älskar dig så mycket och vill inte se dig sårad, du vet att jag gör allt för dig, allt för att inte se dig ledsen. Ett leende på dina läppar och du har gjort min dag, på riktigt. Jag älskar dig allra mest världens finaste vän!
.

Hand i hand, tills döden skiljer oss åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0