tidsfördriv

Hittade lite frågor..
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: sliten, lite ledsen.
Favoritgodis: surt eller lakrits.
Är det nåt du absolut inte äter: korv, uuäck.
Kläder just nu: mjukisbyxor, stor mysig tröja.
Musik just nu: Justin Bieber, love love love!
Vad sa du senast: jaja, hejdå.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vad är det?
Sommarplaner: Sola, träffa vänner och ja man vet aldrig.
Fisk eller badkruka: är ingen bakkruka.. Men har en sak med hjärtat så det blir jobbigt efter ett tag, så håller mig ändå oftast på land så mycket som möjligt..
Saft eller alkohol: Saft.
Hur många kuddar sover du med: 1, har icke råd med fler.
Favoritväder: Soooool!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: ett redigt hus med möbler och allt! Mat tills man åker hem och en kompis med mobil!
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Haha slösare..
Bästa film: Kan vara something borrowed.
Tror på liv på andra planeter: Nej?
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha ja ni..
Älskar du henne/honom fortfarande: Som vän! Det var dagis-tider det!
Har du några homosexuella vänner: Vet inte..
Tror du på mirakel: Gud ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Kanske det.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: humörsvägningar på högnivå..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 0-2
Bio eller promenad: Bio i think.. Men promenad kan vara skönt ibland.
Är du kittlig: Om jag är.. Inte ens kul.
Snarkar du? Inte vad jag vet.
Stjärntecken? Tvilling.
Rädd för insekter? Jaaaaaa! Fobi!
Äckligaste insekten: gråsuggor typ.. Fyfan.
Största svaghet: Vet inte.
Det här är jag bra på: Prata.
Bästa bok? Vet inte.. Älskar hemska böcker om misshandel, våldtäkt osv.. Haha döm mig om ni vill.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!
Vad vill du jobba som? Fotograaaaf!
Chips, morötter eller godis? Chips!
Pizza eller hamburgare? Uäck på båda.. Vet inte.
Skriver du dagbok? Aldrig.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jaaa! Vill tatuera baksidan av axeln, svalor!
Stökigt eller välstädat? Föredrar välstädat men det är det aldrig!
Gungar du på stolen? Gör jag säkert..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske det.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster tror jag..?
Är du rädd för blod? Nja..
Saltar du på maten? knappt.
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör.
Anser du att du är stark? Haha alltid.
Brukar du sola? Ja, på sommaren.
Vad gör du om du får hicka? Låter alla skratta.. Det låter hemskt-
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej. Om jag ens gjorde det, skulle jag berättat det då för bloggen..? Dum fråga.
Kaffe, te eller inget? Te.
Har du en besatthet? Tror det.. Tänker inte säga vad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0