Tidsfördriv

Nu har ni någonting att läsa medan jag är i skolan! Från Matildas blogg.

DITT LIV

Vad heter du? -  Ida larsson
I mellannamn då? - Malin Johanna
Vart bor du? - Norrtälje och Stockholm
Trivs du där? - Ja, det gör jag väl..
Brukar du läsa horoskop? – Händer.. Men inte alls ofta.
Har du körkort? - Nej.
Äger du några converseskor? - Ja.
Favoritdjur? – Vet inte.. Har nog inget.
Vad spenderar du dina pengar på? – Allt möjligt.
Senaste konserten? – Vet inte.
Festar du? - Nej.
Sprit, cider, vin eller öl? Inget.

Brukar du bli för full? - Aldrig.
Antal kuddar i sängen? – 1.
Kan du baka bullar? - Jaaa..
Bläck eller blyerts? - Va?
Mc donald's eller Burger king?- Burger King.
Är du allergisk mot något? - Nej, inte vad jag vet.. Kanske morot.
Äger du ett busskort? - Ja.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Blå eller Grön.
Vad åt du till frukost? – Har inte ätit frukost.
Hur ser du ut idag? – Blåa ljusa jeans, och ett svart linne/blus liknande sak.
Nästa mål i ditt liv? – Vet inte..
Vad såg du senast på tv? – Family Guy.
Hur svarar du i mobilen? – Hallå, beroende på vem det är men oftast.
Vem ringde du senast? - Markus.
Antal timmar sömn inatt? – 3..
Sov du ensam? - Ja.
Vad innehåller din favoritnattmacka? – Olika..

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag..?
Såg dig gråta: Matilda, Lina och Emma.
Fick dig att gråta: Hemligt.
Du gick på bio med: Pappa och syster.
Du gick på stan med: Bff tror jag..?
Skällde på dig: Vet inte.
Skickade ett e-mail till dig: blogg.se

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja.
Bråkat med ditt husdjur? - kan man det?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Vet inte.

SAKER

Tar du droger? - Nej? Och om jag gjorde det skulle jag inte berätta det.
Dricker du?- Nej.
Vad är du mest rädd för? – Att förlora någon.
Vart vill du gifta dig? – Vet inte.
Vad hatar du verkligen? – Småkryp..
Har du varit kär? - Ja.
Har du ett jobb? -  Nej.
Gillar du att ha folk omkring dig? - Det gör jag väl.
Är du ett hälsofreak? - Nej.

 

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Nja.. Kär vet jag inte men intresserad kanske.
Är du ensam nu? - Ja.
Några piercings/tatueringar? – Öronen.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? – Alla nästan..
Vill du gifta dig? – Tror det..
Vill du ha barn? – Samma dääär.

FAVORIT
Rum i huset? – Vet inte.. Inget tror jag.
Typ av musik? - Allt.
Månad? - Juni.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Ja.
Köpt någonting? - Nej, tror inte det..
Varit sjuk? - Nej.
Sagt "jag älskar dig"? - Ja.
Träffat nån ny person? - Nej.
Saknat någon? - Ja.
kramat någon? - Ja.
Kysst någon? - Jaaaa, myy.
Haft sex? – Nej.

SENASTE

Låt du hörde: That should be me - Justin Bieber
Film du såg: Tamara Drew.
Drink du köpte: Vet inte.
Mat du åt: Plommon.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig hänt.
Människa du slog: Vet inte.. Lina tror jag (på skämt)
Längsta bussresa? Vet inte.
Irritation: Hemligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0