the rebound

Har precis käkat en skål soppa och kollat på filmen vi hyrde igår! Den är suuuper bra! Såg den ju igår men jag är en sån person som kan se/lyssna på en film/låt tusen gånger om.
.
Orkar icke berätta vad den handlar om men jo som sagt, den är as bra!! En romatisk, komedi. Dom filmerna går alltid hem! Och det är min "favorit genre blanding" lätt. Men ville bara uppdatera lite, efter filmen ska jag sova lite, har precis tagit en ny ipren. Vet någon hur länge man måste vänta innan man får ta en ny?
.
Känns som jag har tagit för mycket nämligen.. Men aja, jag vill ju bli friiisk!! Det hjälper säkert inte ens..? haha för stunden jo men inte "för alltid" eller vad man ska säga.
.
Och jag skulle inte skriva ett långt inlägg? Inte "underhålla" er för länge..? Haha.. Sånt är jag dålig på, bara babblar och babblar tills jag får ett "käääft". Lika bra haha.. men PUSS vänner!
.
En dag på radion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0