telenor suger

Gaaah blir så galen på telenor! Jag har ALDRIG täckning, varken våra internet eller telefoner, vilket inte bara beror på var man bor men klart det påverkar. Man kan ALDRIG skicka mms eller gå in på internet, man kan inte öppna mms och ja ni.. Det är massa jag är missnöjd över.
.
Varför jag inte blogga igår var för att internet inte gick att starta! Skjuuut mig! Plus att jag är sjuk.. På riktigt. Skaka halva dagen igår, frös ihjäl men var så varm, mådde så dåligt och huvudet höll på att sprängas! Men går till skolan idag ändå, får ta med mig alvedon och ta det lugnt.
.
Snart ska jag till skolan, kommer kanske upp ett inlägg till innan jag åker, puss hej tack för mig.
.
Inte nu, men en bild iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0