Tankar

Måste bara skriva av mig nu igen.. Lite som svimlar i mitt huvud just nu, vet inte om det är "OK" att skriva i bloggen riktigt, men ingen vet vem jag snackar om så jag kör på..
.
Kan man gilla en person man bara träffat två gånger?
Eller älska?
"känner" man någon efter att man bara träffat den två gånger?
Är det värt att offra allt runt omkring för att lägga det på den personen man träffat bara två gånger?
Tänk om den personen betyder så mycket så det känns värt det..
Men det ver ju inte jag.. Jag har ingen aning.
Jag har alltid enligt mig själv varit "säker" på att jag älskar en person, att jag är kär osv.. Men nu känns det som att jag aldrig har varit kär på riktigt, som att de personerna bara va någon som jag trodde jag älska.
Är det ett tecken på att man NU är kär på riktigt?
Men som sagt.. Kan man vara kär efter att ha träffat en person bara två gånger?
Även om man har pratat en längre tid..
Nej.. Jag tror inte det. Inte bli kär. Men kanske jag har hamnat på spåret?
.
1. Jag blir avundsjuk när han skriver med Andra, eller säger att någon annan tjej är snygg.
2. Jag vill prata med han helatiden.
3. Jag saknar han när jag inte är med honom.
4. Har får mig att skratta, le, må bra.. Ja, allt sånt.
5. Jag skulle nog kunna offra allt för att vara med den här personen.
.
Men duger det? Är man kär? Nej.. Antagligen inte. Men som jag sa, på spåret? Det är något jag är rädd för, för när man väl är det.. Så är det svårt att ta sig ur.

Bara sånt här svimmlar i mitt huvud.. Och jag börjar bara bli rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0