Så är det

Jag är ledsen för dagens uppdatering! Men har legat skakandes i soffan, fryst ihjäl och mått superdåligt, kunde knappt ställa mig upp för att hämta en ipren.. Men gjorde det för kanske en timme sen och gud va skönt, mår bättre. Men vet att det inte håller så lång tid..
.
Pappa kom nyss hem och står i köket och lagar mat, har bara druckit två glas proviva idag på hela dagen.. Så kom han hem med soppa, tidningar och en hyrfilm ♥ Lite vad som behövs när man är sjuk.
.
Sen har jag vara dålig med bloggningen idag för jag har ju sovit sen jag kom hem liksom.. Men också bara legat helt död i soffan, högfeber - check.
.
Snygga, solbrända lilla jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0