Rykte

Jag är som jag är. Jag kanske pratar med många människor. Men nej det är ingenting på g. Jag kanske addar många killar men jag haffar dom inte för det. Och JA, antagligen så finns det ett rykte vart jag än går, förstår människor i Stockholm, bland mina vänner, ovänner och tydligen okänt folk.. Men Norrtälje? Sen när jag blev jag bruden som "satt på alla"? Jag kan prata med vissa killar ibland JA. Men nej jag haffar nästan ingen.
.
Jag är seriös när det gäller förhållande, skulle därför aldrig välja vem som helst, ALDRIG haffa någon vän's ex, eller nuvarande på g eller pojkvän. Aldrig.
.
Själv går jag sönder i miljarder bitar om jag vet att det har hänt mig, jag kan oroa mig när någon vän har addat mitt på g eller gamla på g. Och ja.. Det är klart man blir? Och jag förstår det, jag förstår om folk reagerar så för jag gör det själv! Inget konstigt med det ellerhur..?
.
Men snälla, på riktigt just när det är JAG, så är det tydligen uppenbart att jag kommer haffa och ligga?
.
1. Med vilket utséende dååå?
2. Nej, jag ligger absolut inte med vem som helst.
3. Jag haffar inte vem som helst.
4. Jag haffar i princip aldrig killar, aldrig.
5. Vart kommer ryktet ifrån?
.
Får man vara vänner nu för tiden? Hoppas det! Eftersom jag skriver med 2 eller 3 killar men inget haff på någon av dom så snälla snälla sluta.
.
Helt ärligt är jag nog en av dom sista människorna i universum som skulle haffa en vän's kompis! Det är det sista som kommer upp i mitt huvud, eftersom det har hänt mig så har jag väl påverkats väldigt starkt, det tog hårt på mina krafter, kroppen slets ut av det. Så NEJ, jag skulle absolut aldrig göra det.
.
Om någon annan Adda någon kille så skulle dom säkert inte ens säga så, varför? För dom har inget jävla rykte. Ett jävla rykte. Som inte stämmer alls.
.
Om man har gjort misstag, visst! Förstår det.. Det har väl alla? Har ALDRIG gjort det misstaget att tagit någons ex, eller nuvarande pojkvän. Men kanske saker som kan bli lite horigt, låta horigt. Men hur vet ALLA, om ETT misstag? Det kan varit fler än ett. I så fall 2 möjligtvis, men hur vet ändå alla om?
.
Jag mår inte bra av att höra allt skit! Kontakten bryts mellan mig och mina vänner som det tydligen är "haff" emellan, vilket det inte ens är. kontakten bryts? Inte OK. Det ska inte vara så.
.
JAG? varför just JAG? Som är så seriös när det gäller förhållanden osv.. Som att haffa en kompis ex eller nuvarande. Skulle aldrig hända, aldrig. Tro mig.
.
Så frågan är.. Varför jag?
.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0