NY START

Hej alla! Det här blir en helt ny start för mig och det är verkligen det jag behöver.. För flera olika anledningar, bl.a för att jag kom aldrig riktigt igång med den förra bloggen så som min första då jag hade ca 200-400 unika läsare dagligen. Och jag har så mycket hemska "minnen" jag gärna vill glömma.. 3 saker där som jag fortfarande försöker smälta. Därför känns det bäst såhär, med en helt ny start.
.
Jag hoppas att jag kan ta igen min gamla statistik med den här bloggen! Jag ska börja blogga dagligen nu igen! En ny bra blogg med flera läsare ger inspiration om att blogga ännu mera! Så ju mer ni läser ju mer bloggning blir det!Nu ska jag till skolan! Och jag kommer nog inte blogga fören om ett tag, men behövde ett start inlägg!
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0