ny dag, nya tag.

Hade problem igår, mycket problem. Eller kanske inte nya problem direkt men gamla som kom till mina tankar.. Jag mådde verkligen inte bra på hela dagen och många tårar fälldes. Men så är livet.. Enligt någon annan.. "världen är inte alltid rättvis.." och du har rätt..
.
Skulle åkt till Stockholm idag och träffat Mika, men måste hem efter skolan för jag ska plugga, duscha och det va någonting mer.. Minns inte men jag måste iaf hem, plus att jag inte orkar när jag mår som jag gör. Dålig period.
.
Jag och pappa var på Ikea igår, en till anledning till att jag inte kunde blogga, vi köpte lite grejer och har fixat i mitt rum nu, det är inte färdigt men hittills rätt bra antar jag.
.
Men nu ska jag packa lite inför skolan, böcker, kläder.. Osv. Så jag kommer inte kunna blogga mer! Förhoppningsvis.. Men jag kommer ju hem direkt efter skolan vilket är ca 20 över 3, halv 4. Så det är bara hålla ut! Vilket inte är ett problem kanske med tanke på mina längre bloggpauser.. Aja. Puss.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0