Minnen

Minnen med Allra bästavän mika, När vi stod i kylen på prao: Som ni kanske vet är jag enligt alla halvt döv, vilket jag börja fundera på när det här hände.. Vi stod i kylen på vår prao (en restaurang) så säger Oscar (ena kocken)
Oscar - Ida, ta den här.
Ida - VA?
Oscar - kan du ta den här?
Ida- VA?
Oscar - Ta den här!!
Ida - eeh.. Mika han pratar med dig.
Oscar - nej jag pratar med dig ta den här!!
ida - va?
Tro inte att både jag och mika dör sen när jag inser att han pratar med mig? Mika fatta det var bara jag som inte hörde ett ord av vad han så, och det händer ofta!! Inte bara den gången.
Och så har vi.. Tacobar. jag och mika satt på taco bar en dag, såhär lät det:
(mika tar kort på maten)
Ida - Jag syns inte va?
Ida och Mika - HAHAHAHAHAHAHAHA.
Fatta våran humor? Var det där ens kul? haha.. Eller senare samma dag, typ 5 minuter senare..
Jag går och ska fylla på mitt vatten glas..

Ida - MIKAAAA, har jag mat runt munnen!? (Skriker!!)
Mika - NEEEEEJ.
HAHA, då dog vi också. Den dagen var nog den flummigaste vi någonsin har haft, förstår oss.
JAG ÄLSKAR DIG!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0