Kör en till

Kör ett till inlägg till när jag ändå är igång med bloggandet. Vill gärna berätta om hela veckan efter som att jag inte har bloggat på år och dag känns det som! Men som sagt.. Ny start. Börjar från och med idag.
.
Tråkigt inlägg det här kommer bli.. Men imorse försov jag mig, ovanligt? Ja faktiskt.. Hade ställt klockan men om man glömmer ställa in dag så ställs den automatiskt in på måndag! Så ja ni.. Pappa väckte mig halv åtta, då jag brukar gå till skolan egentligen och jag hoppa upp ur sängen, slängde på mig tights och tröja och sprang till bussen, körde på gårdagens smink, som då redan var gårdagens.. Så ja haha. Snygg va jag! Med mycket smink och allt!
.
Hatar tisdagar! Vet inte men det är tråkigaste dagen på veckan.. Helt klart. Enligt mig. Inte bara pga av skoladagens schema som förövrigt är sämst! Men också för att det aldrig händer någonting på tisdagar.. Åker alltid hem, äter, sover, vaknar, äter och somnar för dagen. Varje tisdag. Och jo.. Klart man kan påverka det själv haha! Men ja, från och med lång tid bakåt så har jag ogillat Tisdagar starkt!
.
Ska inte skriva längre.. För då vet jag att ni tycker att det blir allt för tråkigt. Själv läser jag aldrig texten på bloggarna, skum-läser lite bara ibland och checkar bilder. Mer orkar man inte, och du.. Om du fortfarande läser så är du helt otrolig kan jag säga! Men som sagt, ska inte underhålla er mer. Puss hej tack för mig!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0