Just nu..

..Känner jag mig riktigt hot. Eller!? Kom ganska nyss hem från skolan och det spö regna påvägen från bussen.. Mitt hår är hur blött som helst och snart är det afro kan jag lova er! Kläderna blev också rätt snygga...
.
Men ska jag berätta om våran morgon eller!? Det gick sådär bra.. Jag skulle gå upp halv sex för jag skulle duscha, men sket i det och snooza till halv 8 nästan!? Whaaat.. Det är då vi skulle gå hemifrån! Faktiskt ljög jag lite nu, jag och Lina gick upp 20 över 7, Matilda 6. På 10 minuter hann vi trycka i oss ett halvt paket plommon och klä på oss mjukiskläder. Snyyyggt.. Osminkade hela gänget med ett halv paket plommon i famnen begav vi oss mot bussen 10 minuter senare.
.
Höll verkligen på att somna första lektionen.. Bokstavligen, blunda till då och då och var såååå extremt trött. Obeskrivligt! Men jag var inte ensam, alla var så idag.. Eller ja tjejerna. Inte bara första lektionen ens.. Hela dagen men de 2 första var värst.. Aja, ska skaffa mig ett liv nu. Bloggar snart!
.
Haha dagens bild.. My ville inte vara med på bild, blir banne mig lite rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0