Jag älskar dig mer än det går

Lina.. Världens finaste Lina, min ängel, mitt allt.
.
Du anar inte hur mycket du betyder, du är utan tvekan en av mina bästavänner. Jag kan verkligen verkligen inte beskriva med ord huuur mycket jag älskar dig, men du ska veta det är något otroligt! Med dig har jag alltid kul, du gör mig glad, du är en del av att jag vill fortsätta leva.
.
Du har funnits där för mig vad det än är, och du vet jag försöker finnas för dig med. Jag kommer älska dig tills döden skiljer oss åt, helt ärligt. Jag känner på mig det.
.
Du och Tilly är en av de bästa sakerna som någonsin har hänt mig utan att överdriva. Ni är allra bäst. Jag älskar er 61 sekunder i minuten, 61 minuter i timmen, 8 dagar i veckan, 366 dagar på ett år.
.
Alltså mer än det går! Det är sant! Jag älskar dig bästavän.. Mer än du eller någon annan anar. Du är bäst, för bäst. Vännen alla vill ha. En dröm, och min ängel.
.





























Jadu.. en bild beskriver mer än tusen ord.
jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0