imorgon

Imorgon kommer jag va busybusy hörrni! Ska till stockholm för ett besök hos min doktor om mitt hjärta, göra en kontroll tror jag, så ska jag (förhoppningsvis) få prova ADHD-medicin för första gången.
.
Har ju inte fått prova det förut pga av mitt hjärta osv.. Massa. Orkar inte berätta! Men hoppas verkligen att jag kommer få prova nu och få fortsätta! Om det nu inte är "för farligt" för mitt hjärta.. Men som sagt jag hoppas på det bästa.
.
Kontrollen är klar runt halv 11 tror jag och då får jag skjuts till min gamla skola så ska jag hälsa på alla folk! Wihoo! Men bara ett tag sen möter jag upp pappa så ska vi luncha med Elin tror jag och sen hem runt 3-4.

Varför jag inte åker tillbaka till skolan sen är för att jag inte hinner!
Men ska försöka blogga så mycket som möjligt imorgon, kommer säkert mobilblogga om jag kan! men det får vi se.. Annars blir det när jag kommer hem runt 4-5.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0