imorgon

Först vill jag bara säga att jag fortfarande har internet förbud, därför bloggar jag knappt någonting.
.
Det jag egentligen ska prata om är imorgon! Jag har grymma planer! Jag tar 10 bussen in till Norrtälje, åker vidare mot Stockholm, möter syster på Stureplan så ska vi kolla lite affärer osv, sen runt halv 1 möter vi upp världens bästa Marie och lunchar på Vapiano! Dagen kan inte börja bättre, sen lär vi ju vara tillsammans alla tre några timmar antar jag!
.
Senare på dagen har jag inga direkta planer! Kanske träffa bästavän om hon vill det! Annars så får jag väl se om någon annan hör av sig! har inget planerat i veckan.
.
Det här lovet gick från att bli det bästa till det sämsta någonsin. Ärligt.. Men jag mår lite bättre nu för jag och Tilly har bestämt att knacka dör! Säger ingenting om det men guuud va kul.. Haha, mer om det blir det väl någon annan dag, dock inte för bloggen.. Tänkte mer "planering" för oss två, kanske Lina hänkar? Får seee, vi är alldeles för busiga.. Men ja, som man har behandlat andra blir man behandlad själv.. ;) Så akta dig nu.
.
Världens bästavänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0