igår kväll

Sorry att jag inte blogga mer igår hörrni! Det är en av anledningarna till att jag la ut tidsfördriven saken så ni har något extra att läsa medan jag inte bloggar.
.
Jag var ju med mina tjejer då ville jag inte sätta mig och blogga när jag skulle ha tid med dom! Men iaf, Robin, Matilda, Lina och Emma kom hem till mig, vi dansa, spela hög musik, käka krämig pasta och kolla roliga klipp. Sen runt 10 åkte Emma och Robin hem till sig, då stanna mina girls kvar och vi satt och kolla på gamla bloopers från kenza och tyra show. Matilda var övertrött.. Jag och lina tyckte inte riktigt att det va lika kul.
.
Så snackade jag med en person som det var lääängesen, och jag lovar jag blev äcklad.. Usch. Men kanske det jag behövde för att gå vidare..? Det här hände för ca ett halv år sen, så snacka vi nu igen och gud, den kom jag aldrig mer prata med.
.
Men ska inte lägga all text på "den", hoppas ni hade en lika grym kväll som jag igår! Puss!
.
Flumbild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0