I pausen




Hur ofta sminkar du dig?

Svar: Ja.. I princip 1-2 dagar i veckan oftast.. För man inte orkar ha smink i skolan osv, så det är på helgerna bara. Klart ibland på vardagar, men nästan aldrig!

vad är det du är mest stolt över , av din kropp alltså?

Hmm.. Är inte stolt över mycket alls.. Men om jag måste välja något är det nog min rumpa.

skulle du kunna tänka dig att bli mörkhårig?

Jag är mörkhårig..?

Hur lång är du?

1.62 haha..

Hur mycket väger du?

50-53 någonting sånt!

Tips på bra schampoo för blondiner?

Antagligen silverschampo..?





Varför började du blogga?

Det började när jag var runt 12 kanske, mina vänner startade bloggar och det verkade kul, jag inspererades väldigt mycket av storbloggarna också.

läser du andras bloggar?

Jaa! Många, orkar inte räkna men favoritbloggen Desirénilsson.se

vad tycker du om Kissie?

Det är olika.. Först hata jag henne, sen tyckte jag hon verka snäll och tänkte typ "nej hon har blivit bättre, varför tycker alla så dåligt om henne?" men nu på senaste tiden har jag verkligen märkt hur mycket hon provocerar för bloggen..

Vad tycker du om Dessie?

Hon verkar som världens skönaste människa! Hon är huuur snäll som helst och säkert helt underbar!

Vad tycker du om Paow?

Hon är gullig, verkar ha kul för det mesta och verkar väldigt snäll!

Läser din pappa din blogg?

Tror det.. tråkigt nog.



är du oskuld?

Nej.

Har du ett förhållande med någon?

Nej.

när fick du din första kyss?

I typ 1an.. Men den allra riktiga första var väl i typ 7an haha..

Är du kär i någon?

Jag tror det..

Har du kysst en tjej?

Klart jag har!

Tänder du på biffiga eller smala killar?

Det är snyggt när dom är lite muskulösa.. Men det spelar ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0