Hinner blogga mer!

Så.. Har packat, gjort mig iordning och ja. Det som behövdes, håret är fortfarande äckligt, så JA, jag slarva med att skölja ur schampot, fy vad äckligt. Eller vad jag är äcklig..
.
Aja.. Jag har hunnit med allt iaf, skolbussen kommer 07.48 till mig mig så jag går ungefär 35-40 någonting ifrån mig. Så jag hann ha lite mer tid framför datan, Wiiie!
.
Sen åker jag till Stockholm, ska åka till en, sen hem så träffar jag bästavän ett tag senare på kvällen. Så sover jag hos mamma också! Tar bussen därifrån 06.02 imorgon då.. Haha standard. Nej men faktiskt? För mig lär det ju vara så..? Med tanke på att jag gick i skolan i stockholm förut och bodde här då jag tog bussen 06.10 varje morgon!
.
Jag tycker verkligen inte det är det minsta jobbigt att stiga upp så tidigt, jag gör ju ändå det varje dag och duschar, 5 på morgonen. För mitt hår tar otroligt lång tid att torka och sen platta.. Säkert 2 timmar minst allt som allt.
.
Men är det intressant att veta? Nej. Gud vilket extremt tråkigt inlägg. Hej hopp!
.
Jag och bff i somras. Snygg jag äääär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0