Gamla bilder

Alltid kul att hitta gamla bilder.. Ellerhur!?
Satt och kolla på min dator som jag nästan aaaaldrig använder sen vi fick den stationära för något år sen, kanske 2-3 år sen till och med..? Vet inte, och hitta massa gamla ego pics.
.
Det var ca 3 år sen! Dock så ser jag typ exakt likadan ut då som nu? Men kanske lite kul att se ändå? Dom är ju trots allt flera år gamla! Jag har verkligen varit jätte osjlälvsäker hela mitt liv, aldrig tyckt jag har haft fin kropp, aldrig tyckt jag varit snygg, rätt för någon osv.. Har alltid tryckt ner mig själv med massa ord!
.
Kan bero på att jag ser ut så? Hmm.. Men som sagt, jag har egentligen internet förbud.. Så see u later!
.
Tiden jag tappa självförtroendet genom en person..
Självförtroendet var helt borta..
Bara allmänt snygg, eller vad tycker ni?
Tiden då självförtroendet var som värst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0