början på något nytt?

Hej igen! Iförrgår skrev jag första inlägget här i bloggen, bara för att komma igång lite smått, för att ha något att utgå ifrån. Vill skjuta ner myshowroom.se blir så galen! Därför bloggar jag här istället. Inte meningen att jag skulle börja så tidigt.. Men orkar inte bry mig nu.
.
Designen får vara halvklar, så som mitt utséende kanske?
.
Ungefär! Men över till vad det här egentligen skulle handla om så vill jag helst inte säga just vad men det är 3 saker jag verkligen verkligen vill glömma! Och det finns i min gamla blogg.. Därför väljer jag att öppna den här, och just för att myshowroom inte är det minsta bra! Men hoppas jag lyckas bättre med den här bloggen och håller mig ur "drama" eller det som nu har varit som gör att jag väljer att byta blogg.
.
Jag ska satsa allt och lite till för att få det att fungera iaf! Men ska inte skriva allt för mycket här nu.. Vet att det bara blir jobbigt att läsa! Men puss käraste blogg, hejdå allt gamla, hej allt nytt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0