bästavän

Jag vet inte var jag ska börja.. Det finns tusen saker att få ut som egentligen inte ens går att beskriva i ord. Vi har gått igenom roliga, sjuka och konstiga saker ihop. Vi har gått igenom allt egentligen..? Haha ja ni.. Det finns saker jag aldrig ens har berättat för folk! Men bästavän, du betyder allt och lite till, du är en ängel utan vingar, ljuset från solen, du får mitt hjärta att slå. Du tillhör inte bara mitt hjärta, du är inte bara en del av det, du är mitt hjärta. Det kommer du alltid vara. För det finns ingen bättre än dig, ingen har någonsin betytt så mycket för mig. Du får mig att skina. Du är vännen alla vill ha men du är min, bara min. Och inget eller ingen kommer ändra på det.
.
Alla våra sjuka minnen är inte bara för stunden, dom är för livet. Det är något jag aldrig glömmer. Aldrig. Och det vet du om. Du får aldrig bli en ängel med vingar, du får inte det, för om det händer, följer jag med dig. Du gör mitt liv värt att leva, vakna varje dag och veta att du är min bästavän gör att jag vaknar in i en dröm med ett leende på läpparna. Allt bara för du finns. Du anar inte hur mycket du betyder, utan dig hade jag inte haft ett liv, kanske en mardröm.. Men det är inget liv, inte enligt mig.. Inte utan dig.
.
Vad som än händer kommer det för alltid vara vi två. För alltid.
.
Du och jag, jag och du, för alltid vi? Jag älskar dig mer än någon någonsin kommer göra, och jag kommer göra det för alltid. Så länge du lever, sålänge du är död. För alltid tar inte slut när man är död, det är för alltid. Orden som får mig att le, för alltid. för alltid vi. För alltid.
.
Jag älskar dig bästavän. Du och jag.
.

Som sagt.. Du och jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

kul att du vill vara med =)



Kram

2011-10-14 @ 14:14:57
URL: http://pitebruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-10-14 @ 21:25:09
Postat av: Mika

Nu kommer tårarna här!!! Är så sjukt lycklig att jag har dig som bästavän, föralltid du och jag Ida! Du betyder så sjukt mycket, utan dig klarar jag mig inte för du är den finaste vännen man kan hitta. Älskar dig obeskrivligt mycket min allra bästavän <3

2011-10-15 @ 19:58:59
URL: http://mikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0