back on track

Nu kör jag igen! WoopWoop! Haha har saknat att blogga lite men emellan åt har det känts väldigt skönt att ha den här pausen, och tro mig.. Det behövdes.
.
Igår kväll gick från bra till jätte dåligt över några sekunder.. Det gjorde verkligen det tänker inte säga varför men aa.. Får se, det blir väl bra igen snart tror jag. Helt ärligt.
.
Helgen har varit väldigt bra, den spenderades med (till stor del) mika, vi hade lika kul som alltid, dansa lite snyggt, sjöng vackert, skratta åt allt och inget, haha ja ni.. Mycket.
.
Igår blev det lite shopping! Visar sen, kan faktiskt lägga upp bild.. Även om jag aldrig brukar göra det. Så lovar jag att vara lite snäll idag! En klänning och en snygg tröja iaf!
.
Snart ska jag börja dra mig mot skolan! Men kanske slänger upp ett till inlägg innan jag drar.. Förhoppningsvis! Men ha det bra sålänge. Kyss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0