10 fakta om mig

..Så kanske ni lär er något nytt om mig..? Tänkte det skulle vara bra ifall någon inte har läst min blogg innan!

1. Mysa är en av de bästa sakerna jag vet.
2. Mina vänner betyder mer än något annat för mig.
3. Jag kollar mig i spegeln minst 5 gånger per dag.
4. Jag har otroligt dåligt självförtroende, otroligt!
5. Mina bästavänner är, Mika, Lina och Matilda.
6. Min dröm är att bli fotograf på heltid, jag älskar att fotografera!
7. Min dröm kille är musklig, har mörkt hår och är ca 1.80 lång.
8. Jag äter oavbrutet.
9. Jag är 1.63 lång och väger ca 50 kg.
10. Min största drog är kärleken.

Allra bästavän, det är och kommer alltid att vara vi två, tills döden skiljer oss åt. ♥

Kommentarer
Postat av: elin

JAHA. NEJ DÄR FÅR MAN JU VERKLIGEN INTE VA MED.... FUCK YOU :((((((((((((((

2011-10-13 @ 19:13:16
URL: http://elinjaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0