upptagen

Har varit så upptagen på sistone! Med att träffa olika folk här och där, kommer vara upptagen idag med tror jag, men kanske bloggar ändå..
-
Igår efter skolan så åkte jag hem och träffa Emilia, vi softa, käka, skratta och ja.. Hade kul, gick upp till mig laga middag, försökte få en unge att somna, hennes lillsyster. Åt och kolla på förra avsnittet av desperate housewifes, sen slagga jag hos henne! Gick hem nyss, färdig fixad osv. Ser ut som en snase men vad ska man göra.. Har man detta utséende så har man.
-
Jag och Emilia har kommit överens om att våra utséenden inte ens går att operera om, dom skulle säga typ "vi kan tyvärr inte göra något åt saken, det har gått alldeles för långt. Ni skulle kommit hit tidigare." haha.. Sant dooooock!
-
Men måste borsta tänderna och fixa mig lite till nu :$ pussipuss.
-
extremt gamla bilder men aaah..!! Utseendet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0