Upptagen tjej

Haha tja, har varit upptagen hela helgen! I fredags kom tjejerna hit, vi hade hur kul som helst! Jag och my spåra lite ett tag och var extremt flummiga och övertrötta typ..? Haha älskar dig!
-
Sen igår morse, runt 10 åkte jag till Stockholm, åkte till Tyra's (min lillasyster) dop, sen efter hade vi typ "fika häng" eller vad man ska säga..? Så jag käka, träffa lite människor, sen ringde jag bff, träffa upp henne, vi gick dit, käka ännu mer, sen åkte vi till kista galleria, handla en jätte snygg skjorta! Visar kanske sen.
-
Och nu är det idag... Skulle följt med pappa till Stockholmsmässan men är så extreeeemt trött så jag klara mig inte upp imorse.. :( somna strax efter 9 igår men ändå var jag föööör trött.. Har sovit extremt dåligt de senaste dagarna.
-
Nästa vecka blir aschill! Men bloggar senare orkar icke nu, puss.
-

Hahahah bilden. Ingen förstår utom standard + mig! Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0