snopp

Hej hå! Ligger här i sängen just nu och små damapr på datan, kvällen spendera jag själv med en filt framför våran mysiga brasa. Runt 9 gjorde jag mig färdig för säng, såg 2 avsnitt av satc.
-
Lina kom inte ikväll men vi ses kvart över 7 imorgon bitti! taggar! Jag känner att jag klaga en del förut.. Men idag fick vi faktiskt göra sjukt tråkiga saker, det sa kockarna t.o.m själva så ja, det va tråkigt. Men samtidigt inte.. För jag och Lina har alltid kul! Bokstavligen alltid.
-
Imorgon blir askul! För det första så slutar vi en timme tidigare wihoo! Och för det andra ska vi vara med pappa hela dagen, på östergårds dock men vi ska hjälpa han med massa mat! Det är bara kul, förstår oss om vi smyger iväg och tar karameller och salta pinnar som vi gjorde idag.. :$ haha, busungar!
-
Ni kanske undrar över rubriken..? Jag säger helatiden att jag luktar snopp, vet inte varför men aa.. Och just nu gör jag verkligen inte det, kan vara för ena kocken idag luktade extremt mycket svett. Åh herregud jag och lina ville spy.. Så imorgon ska vi ställa en deodorant i hans skåp haha! (skämt dock). Men inge snopp just nu! Wiie.
-
upp tidigt tidigt imorgon och duscha! Förstår mig... Är man skabbig så är man. Men kommer ta det väldigt lugnt.. Typ pressan datan innan vi ska åka med andra ord! Blir det här för långt nu..? Känns lite som om ingen kommerorka läsa.. Hm, aja. Puss sötnosar!
-
Haha en gammal header... Vi har inga bilder på den här datan så det får bli den här, så kul att hitta gamla bilder. Fula men ändå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0