prao

Hejsvejs folk! Idag var det prao, jag och Lina hade lika kul som alltid, det vi gjorde var tråkigt.. Men vi gjorde det kul, båda två var övertrötta, snygga också! Men förstår oss efter denna natts sömn, vilket sömn dååå? Blev inte så  mycket.
-
Jag har förövrigt utökat mitt ticks med typ 100% efter som att ögonen knappt är öppna någonting på en dag, jag blinkar oavbrutet. Stackars folk som behöver se på.
-
Nej men det här med sömnen.. Vi somna väl runt 2 tror jag..? Och ställde klockan på 4, galna brudar! Dock så ringde inte alarmet så vi vakna i chock kvart över 7 då våran buss gick. Haha.. Men vi tog en timme senare buss och kom lite sent, men det fixa pappa.
-
Nu sitter jag förväntansfull i hela kroppen för Pappa kommer hem om typ 1 timme med donken!! Kvällen är gjord, så kommer förövrigt kanske Linow, hoppas på det. Mer sömn inatt isf.. PUSS.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0