klar

Nystädat rum, nybäddad säng, nyvikta kläder, nypackad väska, och ett nytt utséende skulle sitta fint.. Men det kan vi ju tyvärr inte göra något åt.
-
Som ni kanske märker har jag dygnat, b-u-s. Nu är man säkert död.. Men vad ska man göra om man sover hela dagen? Imorgon kommer vara en seg dag i skolan, men sen ska jag bara hem till Stockholm, skiter i mina planer orkar inget nu. Stannar i Stockholm i minst en vecka.
-
Där känner man sig verkligen hemma till skillnad från här.. Visst känner jag mig hemma här men inte på samma sätt, jag mår så mycket bättre i Stockholm.
-
Funtar på att ta en dusch.. Vad tycker ni? Hmm.. När jag går upp 5 brukar jag duscha på ca 40 minuter så hinner håret precis torka innna jag drar, så kanske ska köra en snabb dusch på 20 minuter sen fixa sönder sig? Naaaat.
-
Ska i princip vara osminkad imorgon. Orkar icke bry mig om vad folk tycker om detta utséende, ni kanske undrar vilket utséende men jaja, nu ska jag gå och ta 4e glaset mjölk och fortsätta lyssna musik! Puss
-
haha hitta en jätte gammal bild! Hemsk men vafan, varför inte bjuda på sig man ser ändå ut som en snase.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0