Jag älskar er

Hej allra först och förlåt! Jag har verkligen inte haft tillgång till någon data, i torsdags åkte jag ju till stan, busa MASSOR och sen har jag varit i stan hela helgen, har varit ute hela dagarna och åkte direkt där ifrån till skolan idag, så lång resa.. Men nu vet ni varför jag inte bloggat.
.
Idag efter skolan så kom Julia, Emma, Lina och Matilda hem till mig, vi frossa, dansa och hade kul! Jag älskar er tjejer, mer än ni anar! ♥ Vi har planerat lite bus förövrigt, ovanligt! ♥
.
Men ja, det är nog det mesta! Pappa kommer hem om ca en timme då hämtar han mig sen åker vi och handlar lite allt möjligt, imorgon är det en ny dag med mina finaste vänner, och jag längtar så. Ni gör livet så mycket bättre brudar! ♥
.
Snygga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0