fucking linow

Ringde nyss Lina och fråga om allt gick bra osv, och så berätta den bruttan att hon får skjuts!!! Vilket betyder att hon kommer ca 2 timmar tidigare!! Lycka!
-
Vi hann tyvärr inte prata den tiden för hon skulle springa in i duschen och hade ca bara 20 minuter på sig, men jag får fördröja tiden framför datan som jag gjort resten av halva dagen..-
-
Var ju med Emilia tills typ 3, då sprang jag upp men, skulle gått ner men jag glömde. Hur kan man glömma det..? Och hon skulle iväg sen när jag kom på att jag skulle ner, så nu sitter man ju fullt fast möglad här! Men det är lika bra det kanske.
-
Ska kanske börja göra dinner..? Med vilken mat dååååå? har i princip ingeting hemma, är inte dte minsta hungrig men kan tänka mig att linow är det! Orkar inte skriva mer, jag vill men det blir för långt..
-
my love, i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0