Frågor&Svar!

Lovar du att vara ärlig? Jorå!
Du heter: Ida Wigerholt Larsson
Låt just nu: Love me - Justin Bieber
Om du röker: Nej.
Beroende av: kärleeek.
Favoritkaraktär(er) i film: Samantha i Sex and the city.
Vem behöver du mest just nu: Gustav..
Vad tror folk om dig: Ingen aning.
Stämmer det: -
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår tror jag..
Vad säger du för att imponera på någon: Försöker väl bara vara glad och snäll.
Hur imponerar man på dig: Jag vet inte, det mesta funkar nog.
Brukar du skratta för dig själv? Haha.. Om jag brukar.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? <3
Vilken är din favoritmålning? Inte min grej..
Vart bor du: Norrtälje och Stockholm
Trivs du där: Inte Norrtälje, men Stockholm
Äger du några converse: Ja, ett par vita.
Festar du mycket: Aldrig.
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk i mot något: Tror inte det.
Har du haft sex : Ja.
Nästa mål i ditt liv: Lyckas bli det jag vill.
Hur svarar du i mobilen: Olika.. Hallå oftast.
Vem ringde du senast: Matilda
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Massor!
Antal sömntimmar inatt: Ja ni..
Sov du ensam: Ja.
Tycker du om din pappa: Jorå :$

Brukar du komma i tid: Alltid.
När mår du bra: så är jag oftast kär eller med bff.
När blev du fotad senast: Igår!
Vanligaste färg på dina kläder: Allt möjligt!
Vad tycker du om fötter: Uäck, äckliga.
Är du smart: Verkligen inte.
Är du aktiv i skolan: Nja..
Vem/vilka saknar du just nu: Gustav, Mika, Matilda och Lina.

Favorit dryck på morgonen: Proviva, helst inget.
Rakar du benen: Yes!
När brukar du gå och lägga dig: runt 1-3
Är du blyg: Inte det minsta..
Vill du hellre ha mail än brev: Nja.. jag vet inte. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut.
Har du spytt offentligt: Aldrig.
Har du varit full? Nej.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka!!
Använder du stjärnor eller kajal: Kajal antar jag ibland.. Men inte typ emo-stil.
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Mika, Lina, Matilda, familj och Gustav.
Är du nöjd med ditt liv: Inte det minsta.
Om inte, vad vill du ändra på: Massor.. Oräkneligt.
Är du bortskämd: Haha nej verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0