duktig tjej


Tjabba! Direkt efter skolan så ställde jag mig och städade, lagade lunch/middag någonting, är proppmätt så kommer inte äta mer ikväll. Har kanske planer, det är upp till mig faktiskt! Jag är busig jag.. Haha.
-
Men ska hoppa in i duschen i vilket fall som helst, kolla SL ifall detta blir av osv. Och vet ni!? Imorgon är det världens skönaste dag, liiite sovmorgon, sen in till Norrtälje så ska vi typ se på bio med klassen, en riktig film tror jag, inte någon tråkig skolbio, sen är det helg!! Och på måndag studie dag! Lycka!
-
Så nästa vecka är studiedag måndag, prao tisdag, onsdag, torsdag och gymnasiemässan fredag. Snacka om soft vecka! Ni anar inte hur hög min lycka är just nu!
-
Random bild från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0